Alle vores beslutninger er centreret om at hjælpe håndværksvirksomheder med at blive mere effektive og tjene flere penge ved at udnytte IT-værktøjerne optimalt. Vores kunder skal have bedre bundlinje og konkurrencefordele fremfor håndværksvirksomheder, der ikke er kunder hos BASIT. Vi har fokus på at forstå vores kunders forretning, og vi gør også alt, vi kan, for at forstå vores kunders kunder.
En kerneværdi i BASIT er ansvarlighed. Vores kunder skal have mindst mulig økonomisk risiko ved IT-investeringerne i de projektforslag vi laver. Hellere mange små skridt end et stort som ingen kan overskue.
Rådgivningsprocesserne i BASIT tager udgangspunkt i en fast leveranceproces, som kunder får indsigt i fra dag 1 i forbindelse med fremsendelse af tilbud. Det står hele tiden klart for kunden, hvor vi er i processen med at finde IT-værktøjerne. BASIT får ikke penge fra IT-leverandørerne. Vi er ikke sælgere for IT-branchen, men indkøbsansvarlige af IT-værktøjerne for vores kunder.
IT-leverandørvalg med udgangspunkt i objektive kriterier og fokus på, hvad IT-værktøjerne kan gøre for vores kunder. Ærligheden gælder også i forhold til IT-leverandørerne, der får besked om, hvorfor det ene IT-værktøj er valgt fremfor det andet i forbindelse med IT-anbefalingen.
BASIT bygger på kompetent viden om både bygge- og anlægsbranchen og IT-branchen. Vi binder de 2 brancher sammen med vores dybe forståelse af kompleksitet og muligheder i begge brancher.
Vedligeholdelse og opfølgning skal sikre den fortsatte udvikling af BASIT, og alle leverancer bliver fulgt op med en evaluering fra kunden samt en egen vurdering fra konsulent og evt. koordinator.
© BASIT